Faceți căutări pe acest blog

22 aprilie 2011

Haine coreene

Acum aproximativ un an am descoperit un site absolut genial.E vorba despre un site cu haine coreene.Ceea ce m-a impresionat e ca modul in care ei combina hainele e diferit.La noi in Romania vezi ca totul e mulat si sclipicios,numai fuste scurte,numai deloculteuri generoase,blugi stramti de ti se opreste circulatia si lista poate continua.Dar hainele cu bun gust unde sunt?uite ca am gasit acest lucru pe http://www.yesstyle.com/en/home.html .Asa cum ii zice si numele,spunem DA stilului:)).Pe site la rubrica "All women's brands" puteti gasi zeci de branduri pentru toate varstele si gusturile.Se gasesc si haine feminine,si elegante,si office,si edgy,etc.Absolut tot ce vreti.Si livreaza in toata lumea,implicit in Romania.Ceea ce m-a impresionat foarte mult este ca pe acest site am gasit sursa de inspiratie pentru outfiturile zilnice,deoarece photoshoot-urile sunt foarte bine realizate,nu vezi cum e la noi,o fata machiata excesiv, imbracata cu bluza pe care vrei sa o cumperi.Ei iti arata bluza intr-un outfit complet.O sa vedeti despre ce e vroba cand o sa vizitati site-ul.Brand-urile mele preferate sunt REDOPIN,PUFFY,RED BALL,KOO,WITH MOCHA,THE LOOKS,dar pe primul loc ramane REDOPIN deoarece trei sferturi din outfit-urile lor ma reprezinta.Am sa adaug cateva poze ca sa puteti vedea ce spuneam cand ma refeream la photoshoot-uri foarte bune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu